Uzlabojoties epidemioloģiskajai situācijai, no 4.aprīļa Possessor apkalpo klientus klātienē, neprasot uzrādīt Covid-19 sertifikātu vai testu. Lai nodrošinātu ērtāku un ātrāku klientu servisu, Possessor aicina pirms pakalpojuma saņemšanas klātienē savu apmeklējumu pieteikt mūsu kolēģiem.
Privatizācijas sertifikātu kontu apkalpošanas centrs apkalpo klientus klātienē otrdienās un trešdienās no plkst. 09:00 līdz 17:00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 12:00 līdz 12:30). Tālrunis apmeklējuma pieteikšanai: 67 774 022, 67 774 170. Pārējās darba dienās klientus apkalpojam attālināti.
Klientu apkalpošanas laikā aicinām ievērot divu metru distanci, kā arī vērst uzmanību, ka vienlaikus zālē varēs atrasties ne vairāk kā divi apmeklētāji. Lai pasargātu sevi un apkārtējos, aicinām klientu apkalpošanas centrā izmantot mutes un deguna aizsegu un izmantot mūsu telpās pieejamos roku dezinfekcijas līdzekļus. Arī turpmāk Possessor pakalpojumus varat saņemt elektroniski, savu iesniegumu sūtot uz oficiālo Possessor e-adresi. Izvērstāku informāciju par to, kā izveidot e-adresi un kādas ir tās priekšrocības, skatīt ŠEIT.
Ja jums ir kādi jautājumi, tos aicinām noskaidrot vai nu elektroniski (e-pastu) vai telefoniski, sazinoties ar mūsu speciālistiem un vienojoties par apmeklējuma laiku klātienē, ja tāds ir nepieciešams:
Aicinām mūsu klientus būt atbildīgiem! Vēršam uzmanību, ka Possessor apmeklēt nedrīkst, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja personai ir noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.